Klik di sini!

Jom Berhoye-hoye!

There was an error in this gadget

Wednesday, November 24, 2010

Bibik - 3rd Day

Salam2..

Ok hari ni Bakul nak cerita pasal sup daging. Bakul dapat makan sup tu hari ni! Yeay! Kan ada hari tu Bakul cerita pasal ni kat Aidil Adha Itu Pengorbanan. Dan akhirnya Bakul dapat jugak merasa. Hee.. Sebenarnya Kak Zink dapat dari kolej yang dia ajar semalam. Tapi hari ni baru makan. Hee.. Sedap-sedap. Hee..


Sup yang slurrrppp!!!
Dan lagi dan lagi, Bakul makan kek hari ni. Makan kek buah pulak, tepi dia ada kacang. Tak habis lagi keknya, esok sambung makan lagi kot. Hahaha! Nanti masuk sem nampak Bakul dah tembam janganlah terkejut pulak ye. =)

Tadi Kak Zink tanya, "Boring ke duduk kat rumah?" 

He..Pastu Bakul jawab la, "Biasa-biasa jek..Hohoho"

Tapi memang tak boring sangat pun, boring sikit aje. Lagipun sepanjang hari Bakul buat kerja-kerja rumah. Bila ada masa lapang, baru Bakul menjahit. Eh? Bakul pandai jahit ke? Hahaha! Takde la pandai sangat, and bukan jahit baju pun. Hee.. Ni ada la Bakul buat kraftangan sikit. Bakul jahit buat bentuk huruf. He..

Pastu malam makan, cuci pinggan & kemas dapur semua. Then terus naik atas surf internet. Begitulah kehidupan seharian Bakul di sini.. Hohoho!

Lebih kurang macam ni la yang Bakul buat. Nanti yang real punya Bakul take picture ok. Hoho! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...