Klik di sini!

Jom Berhoye-hoye!

There was an error in this gadget

Thursday, November 19, 2009

RESEPI...MASAK2 LA OI...

Haha..nape Bakul letak tajuk resepi ye? Bakul pandai masak ke? he..takde la..sebenarnya Bakul ada intai2 blog orang... sebab nak tengok resepi la..ish banyak gak blog pasal resepi ni.. pandai2 pulak tu orang yang masak tu..


Tapi Bakul paling berkenan ngan blog Mat Gebu n Ummi.. Nampak sedap je diorang masak.. n banyak gak resepi diorang yang Bakul salin..thanx ye Mat Gebu n Ummi... nanti kat kampung Bakul nak try la masak resepi korang..harap2 menjadi..haha

Bakul bukannya pandai masak pun..tapi biasa kalau try masak tu kebanyakannya menjadi.. tu pun atas pertolongan mak Bakul jugak.. thanx mak.. sayang kamoo lebih!!!! haha.. pastu satu masalahnya ialah Bakul ni malas nak cari bahan masakan la.. ish


Pulak tu alat2 memasak yang lengkap pun takde..setakat kuali n sudip tu kira dah cukup bagus la ada kat umah.. boleh goreng telur n ayam je..haha..sengal je Bakul ni kan? wekk... takpe2.. Bakul nak kumpul duit la nak beli benda tu semua.. tapi beli sikit2 la..takde la beli banyak sekali gus..tu tamak namanya.. Allah tak suka..hee


Pastu nanti leh bagi Farmer rasa masakan Bakul..wah Bakul ni.. tak habis2 citer pasal Farmer je.. sayang sangat kat Farmer eh? haha..Lebih kurang camtu la..hee..


Pape pun selamat memasak Bakul!!! (Ha? Wish kat diri sendiri?)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...