Klik di sini!

Jom Berhoye-hoye!

There was an error in this gadget

Friday, November 20, 2009

Farmer ketemu mama beliau



Salam2...
Huhu..Farmer dah balik Ipoh dah semalam..jeles je ngan dia... takpe2..esok pn Bakul nak balik Teluk Intan.. wekk..Tapi ntah pape la Farmer tu..ada ke dia kata sampai2 je terus pi download citer 2012.. ada ke patut.. tu teringin sangat la tu nak tengok tu..haha...pastu bile dah ciap download tak leh bukak lak tu..haha.. nasib2.. pi beli DVD la Farmer.. senang sikit.. haha...


Bakul : Nak tau semalam kite tengok 2012..hoho 
Farmer : Haha. Wah. Dah tengok? Saya ngah download citer tu kat rumah ni. Macam besh je. Besh tak?
Bakul : Besh tau, rasa berdebar-debar je tengok citer tu.. takut je.. dah habis download? 
Farmer : Haha. Xleh. Dah siap download. Hu. Tapi tak  leh bukak. Sedih je..hwa.. Tapi line cam haram. hu
Bakul : Haha, cian dia.. haha pi la download lagi... tak pun beli je cd.. heh 
Farmer : Hwa. Xmau. Penat dah tunggu nak download. hu.. Awak. Mau mandi. Jom?
Bakul : Ha? Belom mandi lagi? Gile busuk kamu ni.. Tak nak ikot, pi la mandi cepat..ish 
Farmer : Haha. Yelah. Muah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...