Klik di sini!

Jom Berhoye-hoye!

There was an error in this gadget

Tuesday, November 24, 2009

Myself


Ok la..takde pe nak tulis hari ni.. So Bakul nak citer pasal diri Bakul la.. sebab Bakul masuk blog ni pun tetibe je kan.. pastu dah la takde pendahuluan lak tu..ish3..kurang sopan betol Bakul ni kan.. Harap maaf ye.. uhuhu..

Mula-mula Bakul nak story pasal diri Bakul n family la.. Ok, Bakul ni anak ke-6 dari 9 siblings (ramai kan? Hek) 

1. Kak Zink
2. Kak Daisy
3. Abg Ankle
4. Abg Jus
5. Ajak
6. Bakul
7. Yoyo
8. Mancis
9. Milo (Mancis n Milo twin k)
 
Mak Bakul nama Nenas. Bapak Bakul nama Polis..tapi bapak dah meninggal masa Bakul umur 12 tahun (sekarang Bakul dah 20 tau). Kalau tak pun Bakul ada abang n adik.. diorang pun dah meninggal. Abang yang meninggal tu abang atas Ajak. Yang adik lak bawah Bakul. Maknanya Bakul ni kalau tak, ada 11 adik-beradik tau.. memang big family la..

Kak Zink lak dah kahwin ngan Abg Pipit n ada 4 orang anak.
1. Sushi
2. Hailam
3. Adat
4. Feri
Kak Daisy pun dah kahwin ngan Abg Radio n ada 4 orang anak gak.
1. Angsa
2. Asam
3. Manis
4. Askar
Abg Ankle jugak dah kahwin ngan Kak Ayam n ada 2 orang anak setakat ni.
1. Kiss
2. Akar

Ha ni la kedudukan family Bakul ye..kenal2 la kami ye..hek..gambar bawah takde makne pape tau..saje je letak..he





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...