Klik di sini!

Jom Berhoye-hoye!

Sunday, November 15, 2009

Bangun pagi..gosok gigi...

wah...semalam habis Bakul kemaskan bilik..dah habis semester kan..mesti la kemas2 nak balik..hehe... Tapi kena tunggu sampai hari isnin sebab ada briefing intra (industrial training). Bakul tak keluar p mana2 pun semalam. Duk kemas bilik pastu tengok citer..tu je la keje bakul... Tapi malam tu Bakul dah message Farmer.. nak ajak dia keluar la..hehe

(14/11/09) 21.13
Bakul : eh sok kamu p mana2 tak? Ke ada plan lain ke..hu
Farmer : esok? Ada gak ingat nak p kuar. Tapi still tak sure. Nak kuar eh? Esok saya bagitau boleh?
Bakul : oho..ok..takpe
Farmer : Tapi kalau jadi kuar esok p mana?
Bakul : hmm sebenarnya kite ajak je kamu..tapi nak p mana pun kite tak tau...hu..kamu rasa mana besh ye? huk
Farmer : Haha. mana2 pun tak kisah. Klcc. Mid. Mines. Ikut je lah. haha
Bakul : owh, eh? Tapi esok kamu ada hal ape? boleh kita tau? hu..tak nak bagitau pun takpe.. kamu tu kan suke sorok dari kite
Farmer : Haha. Esok? Adalah. Nanti if jadi saya bagitau ye. haha. Tapi saya bagitau pagi2 lah. Jangan wisau.. he
Bakul : haha, agak dah..mesti tak nak gitau kite.. cubit kuat2 kasi kamu jerit kang..haha
Farmer : Haha. Amboi Ada hati. Jari kecik nak cubit orang. kah3. Saya cubit awak tu nanti sebulan demam. baru awak tau. haha
Bakul : eleh tapi kan cubit kecik sakit tau
Farmer : He. Tapi dear. Saya mau turun bawah jap. Esok kita sambung ye n esok saya bagitau keputusan saya ye?
Bakul : k la p la kamu..bubye..nite2
Farmer : Hehe. ok. Esok ye. nite2





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...