Klik di sini!

Jom Berhoye-hoye!

Wednesday, November 11, 2009

Akan Happy

hohoho..!!! aku rasa hari kegembiraan akan tiba jua...sebab...aku dah nak habis exam 13hb nanti!!! Wah..tak sabar pulak rasanya...hehe...aku tau, student macam aku mesti akan rasa camni gak..kan?kan? hehe... pastu satu perkara lagi, aku akan date ngan seseorang...hehe..sape la orang tu kan? haha..tak nak kasi tau dulu... nanti kalau dah jadi baru bakul cakap kat korang...yela ni baru plan je..belum tentu jadi lagi..huk3..mintak2 jadi la kan...hu..sangat berharap ni...hee..pape pun...doakan la kejayaan bakul untuk final exam jumaat nanti ye!!! hee...

Bakul   : ha? actually nak tanya kamu pegi ILP bile? kalau sempat kite plan nak keluar ngan kamu lepas exam ni...kalau kamu nak la.. k la, kite nantok ni..nite2
Farmer : Hehe. Saya dah tarik nama saya keluar. Hu.. Jadi boleh kot..he.. Nanti kita bincang ye..he. nite2 and sdreamz




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...