Klik di sini!

Jom Berhoye-hoye!

There was an error in this gadget

Monday, November 23, 2009

Hari Yang Cerah




Amik Lesen



Hahaha..tadi kan Bakul pi amik lesen..hee..sebenarnye tahun lepas Bakul sempat buat ujian komputer je.. Pastu cuti sem lepas tak sempat buat sebab nak siapkan final project...so ni tengah cuti sem ni, baik buat.. sebab Abang Bakul kata lesen Bakul tamat tempoh 30hb ni..huu...tu yang cepat2 buat tu.. kalau tak, kena ulang balik semula la jawabnye..ish3...


Ha ni dah sampai dah..Jayaadilkap nama tempat lesen yang Bakul buat ni.. 


Bakul : Kak, kalau nak buat kursus amali motosikal hari ni boleh tak?
Akak Lesen : Jap ye..akak cek nama kamu..lama dah kamu tak ambil lesen ni..ish
Bakul : Oho..ok2..
Akak Lesen : Dik, nanti datang buat 29hb nanti ye..jam 9.15.. Boleh?
Bakul : Boleh je..time kasih kak...

Hmm..akak tu kata tempoh Bakul ni sebenarnye abis 24/12/09 nanti.. ada masa lagi ni..nasib baik la..huhu.. Kalau nak ulang semula, kena la dengar balik ceramah yang 5 jam tu.. Arkk!!! Tak sanggup Bakul...




Jumpa Almari


Ha lepas dah settle pasal lesen, Bakul call anak suadara Bakul, Almari namanya.. Almari ni bukan la anak saudara betul pun..kire dia ni anak saudara 2 pupu..saudara jauh la jugak tu kan...Almari ni sama nama ngan anak saudara Bakul, si Angsa tu ha..anak Kak Daisy...

Nak tau, kami tau yang kami ni saudara ni pun time tu Bakul Tingkatan 2...Bakul sebaya dengan Almari ni.. Dan sama kelas jugak.. masa tu mak bapak datang sekolah sebab nak tandatangan report card. Mak Almari datang, mak Bakul jugak datang.. Pastu Bakul nampak mak Almari ni pi dekat ngan mak Bakul.. Bakul pelik je.. bila kat rumah Bakul tanya la mak..ha kat situ la baru Bakul tau hubungan persaudaraan kami.. hik



Ni Bakul nak ajak jumpa dia.. lagipun dia ada kat rumah tu.. hee.. saje je bukan watpe pun..Saje teman dia pi beli kasut.. cerewet gak dia ni nak pilih2 kasut ni..kalau Bakul, tengok kasut cantik, harga pun murah.. beli je la..haha..Bakul ni kedekut tau, nak barang cantik, tapi harga kena murah..haha.. susah gak nak cari tu..hee...


Pastu jumpe sekejap je sebab Bakul nak balik naik bas pukul 11... Almari ada gak ajak Bakul minum2 ke.. tapi tak nak la Bakul..sebab nak tunggu bas yang lain dia datang pukul 2.. huhu... lambat tu.. ni dah jumpe Almari sekejap pun jadi la.. hek.. Hilang rindu Bakul kat dia..Hee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...