Klik di sini!

Jom Berhoye-hoye!

There was an error in this gadget

Thursday, February 23, 2012

Tak Usaha Tak Berjaya

 20/02/2012 Monday

Salam dan selamat petang..

Berlapang-lapang Bakul seketika. Almaklumlah kelas pukul 3pm sat gi. Tapi agak nervous sikit. Sebab dalam kelas nanti nak tunjuk kat lecturer hasil kerja Bakul dan kawan-kawan menyiapkan video yang ntah apa-apa tu. Harap madam masih boleh memberikan markah yang super tinggi! Hoho

Haruslah dapat sedikit pujian jugak memandangkan kami buat sampai pukul 3am baru tido. Seb baik takde kelas pagi. Kalau tak, memang dah basah la meja kat kelas tu kena air liur Bakul. Ekeke.

21/02/2012 Tuesday

Alhamdulillah. Lecturer puas hati dengan hasil kerja Bakul dan kawan-kawan. Ada improvement madam kata. Yang penting, kelakar. Haha. Cam tak caye je madam boleh kata camtu. Sebab beliau agak cerewet sebenarnya. Kira berbaloi la usaha kami selama ni. Bukan senang tau Bakul nak tido lewat sampai pagi-pagi buta camtu. 

Apa yang penting... Kita enjoy!

video


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...